iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای
iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای

بازگشت افتخار امیز کشنده اسکانیا R620 تاپ لاین بلو درم توسط گروه ماموت دیزل

بازگشت افتخار امیز کشنده اسکانیا R620 تاپ لاین بلو درم توسط گروه ماموت دیزل 


image

به زودی در ایران

اسفند 94

9 الی 12

نمایشگاه بین المللی تهران    

رویای آبی اسکانیا به حقیقت پیوست  

کشنده R620 با نام تجاری رویای آبی Blue Dream به عنوان نمونه ای بی نظیر از یک کشنده سنگین، به ایران می آید.

شما می توانید از این خودرو زیبا و استثنایی در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران از تاریخ 9 لغایت 12 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، غرفه ماموت، دیدن فرمایید.
مشخصات فنی رویای آبی R620

قلب تپنده این کشنده، یک موتور 8 سیلندر V شکل با توان 620 اسب بخار و گشتاور 3000 نیوتن متر می باشد که بالاترین حد استانداردهای اروپایی را اخذ نموده است.

سیستم انتقال قدرت این کشنده، مجهز به گیربکس 14 دنده GRSO905R با قابلیت اووردرایو و تعویض دنده تمام اتوماتیک (دو پداله) می باشد که ارمغان قدرت و لذت از رانندگی را به همراه می آورد.

ظاهر فوق العاده زیبای این کشنده، ترکیبی است از اتاق Topline سری R با طراحی انحصاری Svempa که رنگ آبی متالیک آن، چشم هر بیننده ای را خیره می نماید .

تجهیزات داخلی کابین R620 به شکلی طراحی شده است که احساس امنیت در هنگام رانندگی و راحتی و آسایش در هنگام استراحت برای راننده را همچون یک خانه مجهز و مجلل فراهم می نماید و به همین دلیل رویای آبی اسکانیا لقب گرفته است تا در بین محصولات این شرکت، منحصر به فرد باشد.

واقعا باید دست شرکت ماموت دیزل رو بوسید اوایل سال ٩٣ بود که با شروع دوباره مذاکرات اتمى ایران با کشورهاى ١+٥ زمزمه هایى مبنى بر این که شرکت ماموت قراره R520 تاپ لاین رو بیاره به گوش میرسید حتى تا همین اواخر زمزمه هایى بود که R520 رو وارد سبد محصولات خودش کنه . خبر رو امشب ساعت ٨ از طریق شبکه تلگرام به گوشم خورد و روى پى وى خودم دیدم موقعى که دیدم خوشحال شدم تو پوست خودم نمى گنجیدم از اون ور هم فاروب زمان مشهد و داتیس فرا عظم خودشون رو براى ورود داف نسل جدید عظم کردند که وارد بازار کنند فقط از اینجا نصحیت برادرانه میکنم به شرکت سایپا دیزل که واقعا اف اچ رو چه جور تو ایران خوار کرد از نظر زیبایى و قطعات و مونتاژ حرفى نیست ولى ایکاش مثل سایر دیگه از شرکت ها ٥٠٠ رو اصل با الایندگى یورو ٥ و امکانات بالا تحویل راننده هاى ایرانى میدادین کار به جایى رسیده که مدیرعامل ایران خودرو گفته اشتباهى که سایپا براى ولو کرد ما انجام نمیدیم و ماشین رو با امکانات بالا راهى بازار میکنیم امیدوارم شرکت سایپا تکونى بده به خودش هرچند که من بعید میدونم اون ٥٠٠ بتونه جلوى داف نسل جدید و مان و مرسدس بنز اکتروس و همین اسکانیا دوام بیاره امیدوارم شرکت سایپا هم تکونى به خودش بده و ولو رو مثل سال هاى ٨٨ و٨٩ و٩٠ با امکانات بالا مونتاژ کنه و بده دست راننده ها.


@@@نظرات خود را با ما در میان بگذارید@@@

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohamad پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 00:19

ولوو جدید هم وارد شه چی میشه... فقط ولووو

مجید چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 17:29

ایشالاااا مث سری 420 همه شرکتا برا ناوگانشون میخرن.............فقط سالار اسکانیا

ایشالاااا خودتم بخری ....

محمد اسکانیا چهارشنبه 5 اسفند 1394 ساعت 16:57

بیاد که ایران میشه گلستان ماشین سنگین

ناوگان ایران نوسازی میشه و یه بخشی از مشکلات رانندگان حل میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد