iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای
iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای

اخبار نتیجه واثار وحدت واعتصاب رانندگان با غیرت وانقلابی در مواجه با قانون شکنی ها ی موجود در حوزه صنعت حمل ونقل

اخبار نتیجه واثار وحدت واعتصاب رانندگان با غیرت وانقلابی در مواجه با قانون شکنی ها ی موجود در حوزه صنعت حمل ونقلاخبار نتیجه واثار وحدت واعتصاب رانندگان با غیرت وانقلابی در مواجه با قانون شکنی ها ی موجود در حوزه صنعت حمل ونقل

  

اعتراض و اعتصاب انقلابی

شما رانندگان عزیز، سبک جدیدی از اعتراض را نشان دادید، اعتراض انقلابی.
اعتراضی که در آن، هر چند به وجود فساد، نقص و انحراف در گوشه ای از نظام، اعتراضی گسترده و فراگیر و عمومی می شود، اما در عین حال شعارهای انقلابی نظیر « ما همه سرباز تو ایم خامنه ای/ گوش به فرمان تو ایم خامنه ای » هم داده می شود.
اعتراضی که هر چند شبکه های ضد انقلاب برای سوء استفاده خودشان، آن را پوشش می دهند، اما معترضان از آن ها برائت می جویند و نفرت شدید خود را از این شبکه ها فریاد می زنند و به اعتراض اصلاحی خود ادامه می دهند.
اعتراضی که هر چند به وجود فسادهای بزرگ، مافیاهای بزرگ ثروت و قدرت، واکنش نشان می دهد، اما این فسادها را جدای از کلیت نظام مقدس جمهوری می داند، و معتقد است دقیقا بخاطر انقلابی و اسلامی بودن این نظام، باید با این فساد ها مقابله کرد، نه اینکه چون این فساد وجود دارد، باید با کلیت نظام مقابله کرد و آن را زیر سؤال برد.
آری، شما رانندگان عزیز، سبک جدیدی از اعتراض را نشان دادید، اعتراض انقلابی.
خدا قوت، دست مریزاد

لطفا اطلاع رسانی کنید.
به کانال تلگرامی سید بپیوندید:
@seyyed_ranandegan_velayat

◄ اظهارات ملک درخصوص سالن‌های اعلام‌بار و ثبت شرکت از سوی رانندگان
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 87764
تین‌نیوز| رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه «پس از گذشت سال‌ها از زمان جنگ نیازی به سالن اعلام نیست» تصریح کرد: در صورت تداوم فعالیت سالن‌های اعلام بار، راننده همواره دولت را مسئول تأمین درآمد خود می‌پندارد.

امید ملک در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با اشاره به اتفاقات اخیر در پایانه‌های کشور به‌ویژه سالن‌های اعلام بار اظهار داشت: سیستم اعلام بار در زمان جنگ به دلیل کمبود کامیون و انباشت ارزاق عمومی در بندرها شکل گرفت و سال‌ها از زمان جنگ و شرایط بحرانی آن زمان می‌گذرد.

وی افزود: با کناره‌گیری دولت و حاکمیت از موضوع مورد بحث، شرایط حضور شرکت‌ها برای صدور بارنامه و بازاریابی همچنین تعیین قیمت از سوی بازار فراهم می‌شود.

انتظار رانندگان کامیون حمل بار از دولت
عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به چالش‌های عدم تعیین نرخ کرایه از طریق بازار تصریح کرد: درگذشته با سه بار افزایش کرایه حمل در یک سال مواجه شدیم؛ زیرا راننده جماعت انتظار دارد دولت درآمد وی برای مخارج جاری زندگی و خودرو را تأمین کند.

به گفته ملک؛ در صورت جمع‌آوری سالن‌های اعلام بار از سوی دولت، رانندگان کامیون‌های حمل بار داخلی همانند ترانزیتی، حاضر به حمل کالا به صورت توافقی حتی با کرایه کمتر برای تأمین مخارج خود خواهند شد و دیگر اعتراض و اعتصابی رخ نمی‌دهد.

در ادامه سه سوال از سوی خبر نگار تین نیوز مطرح شد که به شرح زیر است:
آیا با ایجاد شرکت از سوی مالکان کامیون موافق هستید؟
به نظر شما این راهکار مناسبی برای توسعه شرکت‌های حمل‌و‌نقل است؟
آیا این پیشنهاد باعث ایجاد رقابت میان شرکت‌های قدیمی و نوظهور نمی‌شود؟

نیاز کشور به شرکت‌های حمل‌ونقل بزرگ مقیاس
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و لجستیک و گمرک اتاق بازرگانی ایران در پاسخ به سوال اول بیان داشت: کشور به شرکت‌های بزرگ و توانمند نیاز دارد در حالی که مالکیت و مدیریت همچنان از یکدیگر جدا نشده‌اند. اگرچه توانایی مدیریت شرکت‌های حمل‌ونقلی از سوی رانندگان کمی بعید به نظر می‌رسد، اما اگر دارند بفرمایند چرا نمی‌آیند؟

وی در پاسخ به سؤالات دوم و سوم خاطرنشان کرد: در مورد سؤال دوم نمی‌توان بیش از این اظهار نظر کرد؛ اما با وضعیت کنونی رقابتی شکل نمی‌گیرد. با نگاهی به فعالیت هزاران شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی ریز و درشت می‌توان به این مسئله پی‌برد؛ اما آیا این رویه به نفع اقتصاد حمل‌ونقل شده است؟

پاسخ سید به آقای امید ملک در خصوص اظهارات ایشان در مصاحبه با “تین نیوز” (قسمت اول): 
                                

                                
                                    <div class= اخبار راننده اعتصاب رانندگان حمل و نقل اعتصاب

نظرات 1 + ارسال نظر
kamangir سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 13:31 http://ranandegan.blogsky.com

سلام با پست جدید در خدمتم ، نظرتون حیاتیه ممنونم که سر میزنید

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد