iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای
iran transport

iran transport

کلوب رانندگان حرفه ای

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar


بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar


بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

رانندگان عزیز کشورمان به خوبی با "اینترناش" های کرم رنگ با بدنه پرچی آشنایی دارند. زیبایی و القای حس کلاسیک در آن کشنده های ساده و زیبا در حدی است که اگر به خودروی سنگین هم علاقمند نباشید، ثانیه هایی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. خودروهای زیادی نیستند که توانسته اند حس کلاسیک را با طراحی مدرن ادغام کنند و محصولی زیبا ارائه دهند. 

 

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در زمینه کامیون، آمریکایی ها بسیار حرفه ای عمل می کنند و هنوز یک ماک یا اینترنشنال 2013، سنت اجداد خود را حفظ کرده اند. اگزوزهای عمودی که از پشت کابین، آسمان را نشانه گرفته اند، مخزن سوخت استیل بزرگ و سپرهای کرومی زیبا سنت کامیون های آمریکایی می باشند که ما را به یاد فیلم های جنایی و جاده های بی انتهای صحرای نوادا می اندازند! در ادامه به بررسی اینترنشنال LoneStar می پردازیم.

 

طراحی خارجی

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کامیون برای انجام کارهای سنگین ساخته شده است و طراحی آیرودینامیک آن کم نظیر است. احتمالاً اگر آن را در جاده ببینید شوکه شوید چون علاوه بر ابعاد غول پیکرش، اصلاً شکل و شمایلی نزدیک به بنزها و ولووها و حتی ماک های رقیب ندارد. برای این کامیون هر دو نوع کابین Day و Sleeper با سطح امکانات زیاد در دسترس می باشند. کشیده بودن دماغه و جلوپنجره و سپر بزرگ کرومی در نگاه اول بسیار جلب توجه می کنند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

مخزن سوخت و رینگ های کرومی نیز جلوه گری آن را به اوج رسانده اند. تمام اجزای تشکیل دهنده کابین با هم هماهنگ بوده و به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. چراغ های بیضی و مه شکن های گرد نیز ظاهر "لون استار" را مدرن تر جلوه می دهند. طراحی خاص بدنه تاثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت داشته و در عین حال زیبایی را نیز حفظ نموده است. حباب چراغ های جلو نیز به سادگی قابل تعویض می باشند و در صورت آسیب دیدن نیازی به تعویض کامل آن ها نیست.

 

طراحی داخلی


بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

برای کسانی که قبلاً سوار بر اینترنشنال شده اند، کابین LoneStar آشنا به نظر می رسد و به غیر از غربیلک فرمان جدید و تغییرات جزئی، مورد دیگری به چشم نمی خورد. جنس مواد به کار رفته و کیفیت ساخت بسیار مرغوب است و آرگونومی ادوات بسیار خوب و چیدمان آن ها منطقی می باشد. طبق معمول صنعت خودروسازی آمریکا، محدودیت فضا معنی ندارد و از بسیاری از رقبا بیش تر است. نشان دهنده ها کامل، واضح و خوانا بوده و در دید راننده می باشند.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

هم چنین طراحی صفحه کیلومترشمار زیبا و مدرن است. صندلی ها در سطح بالایی از راحتی قرار داشته و بدن را به خوبی دربر می گیرند و به  راحتی می توانید بدون این که دچار درد کمر شوید، کل روز را با آن به رانندگی بپردازید. موقعیت قرارگیری راننده خوب و مسلط به جاده می باشد. کیفیت سیستم صوتی و نورپردازی داخل کابین نیز بسیار خوب و در مدل های مجهز به تخت خواب، آسایش راننده دوچندان می شود.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

در کابین Sleeper، صندلی های جلو چرخیده و در مقابل هم قرار می گیرند. به دلیل راحتی بیش تر، یک مبل در داخل کابین قرار گرفته که باز شده و تبدیل به تخت خواب می شود. در این کابین یک یخچال و دو کابینت بزرگ نیز قرار دارد که بسیار مفید و کاربردی هستند. بالای کابین، زیر تخت خواب و زیر کنسول میانی نیز فضاهایی برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر شامل سیستم رهیاب، بلوتوث و سیستم کنترل تایرها می باشد.

 

موتور و گیربکس


بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

این کشنده از موتورهای MaxxForce 13 و Cummins ISX 15 بهره می برد. این موتورها بسته به مدل، به گیربکس های 10، 13، 15 و 18 سرعته مجهز هستند. پیشرانه های "مکس فورس 13" در رده مقرون به صرفه ترین ها قرار می گیرند. به جچهت کاهش وزن، بدنه موتور از آهن و گرافیت فشرده ساخته شده است که باعث مقاوم تر شدن آن نیز گردیده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

موتورهای کامینز به اندازه موتورهای مکس فورس مقرون به صرفه نیستند ولی قدرت و شتاب بالاتری دارند. موتورها همگی به صورت استاندارد، می توانند تا 600 اسب بخار، نیروی ترمز موتور تولید کنند. در نهایت باید بگوییم طراحان این کامیون در زمینه طراحی پا را فراتر گذاشته و نتیجه کار آن ها محصولی زیبا و کارآمد از آب در آمده است. سواری این کامیون در کنار قدرت بالا و دوام قطعات، LoneStar را به رقیبی جدی برای سایر کامیون سازهای آمریکایی کرده است.

بررسی کامیون اینترنشنال LoneStar

@@@لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید@@@

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد